Włodarski zbiera na waciki!

 

Wiesław Włodarski, 40. na liście najbogatszych Polaków ,,Wprost”, właściciel koncernu FoodCare (Frugo, Gellwe, Black), przymierza się do stworzenia imperium drogeryjno-spożywczego. W jego skład wchodziłaby oczywiście spółka Włodarskiego oraz firma Hygienika – jak na razie producent pieluszek i podpasek. Właściciel Frugo zaczął interesować się polską spółką kosmetyczną po tym jak ta przejęła polski oddział zbankrutowanego Schleckera – niemieckiej sieci drogerii znanej z niewybrednych żartów graficiarzy dopisujących ,,Ar” przed jej oryginalną nazwą (niem. Arschlecker – lizodup).

Jak na razie Włodarski ma 5 proc. kapitału Hygieniki, a udział ten zamierza zdecydowanie zwiększyć. Dlaczego chce do swojej spożywczej przygody dokładać pieluchy i podpaski? Polskiemu biznesmenowi  marzy się stworzenie wielkiej grupy, która mogłaby przypominać międzynarodowego giganta Unilever, który w swoim portfolio ma takie marki, jak Lipton, Dove czy Delma. Foodcare jest silnym graczem na rynku spożywczym, jednak Hygienika to wciąż maluch w porównaniu z innymi przemysłowymi gigantami. Chociaż zagraniczny gigant konkurencji się nie boi, ba, nawet cieszy się, że ktoś aspiruje do stworzenia drugiego Unilevera, Włodarski znany jest ze swoich kontrowersyjnych decyzji, dzięki którym osiąga komercyjny sukces. Niedawno do reklamy promującej napój energetyczny Black zaprosił, bądź, co bądź, czarnoskórego Mike’a Tysona. Hasło kampanii – ,,Szacun dla czarnego!”

Advertisements