Dr Irena Eris lepsza od Coco Chanel

irena eris

Polska marka luksusowa – czy to w ogóle możliwe? Okazuje się, że tak. Dr Irena Eris została niedawno przyjęta do klubu zrzeszającego najbardziej ekskluzywne marki świata. Kremy najbogatszej polskiej doktor stoją na jednej półce z francuskimi kosmetykami Diora, Hermesa i Louis Vuitton.

Dr Irena Eris to pierwsza polska marka, która trafiła do Comité Colbert – elitarnego klubu, w którym znajdziemy 75 najbardziej luksusowych marek, w tym zaledwie 6 niepochodzących z Francji. Skąd to wyróżnienie? Złośliwi powiedzą, że decyzja była podyktowana tylko i wyłącznie zwiększeniem francuskiego lobby w Parlamencie Europejskim. Klub musiał otworzyć się na świat i przygarnąć producentów spoza Francji, by móc skuteczniej działać w instytucjach UE. W ten sposób oprócz naszej Eris do klubu trafił czeski Moser  (producent wytwornego szkła), niemiecki Montblanc (pióra wieczne, zegarki) i Leica (obiektywy i sprzęt fotograficzny), węgierski Herend (porcelana) oraz belgijski Delvaux (skóra).

Jednak zdaniem Elisabeth Ponsolle des Portes, prezes Comite Colbert, – polską markę wyróżniono za międzynarodowe ambicje, wysoką jakość produktów, innowacyjność i etykę działaniamówiła zaraz po ogłoszeniu decyzji. W tym miejscu należy pamiętać, że marka dr Irena Eris to nie tylko kilka kremów, pianek i innych mazideł. Właścicielka prowadzi też instytuty kosmetyczne i hotele, które są synonimem luksusu. Można w nich zaaplikować sobie pięciodaniową dietę 1200 kcal, skorzystać z ziołowego termarium albo pograć w golfa.

Uznanie Comite Colbert przełożyło się również na grunt polski. Według badania Superbrands 2012 – marka dr Irena Eris jest najsilniejszą polską marką, a w kategorii kosmetyków marką nr 1 w Polsce. W tym roku udało jej się pobić nawet legendarne Coco Chanel, któremu polska doktor od lat deptała po piętach.

Więcej o sukcesie polskiej marki w ekskluzywnym wywiadzie specjalnie dla PNB:  http://www.youtube.com/watch?v=FFf1jI_Ise0

Advertisements